11 Aralık 2011 Pazar

CÜPPELİ DEVRE DIŞI BIRAKILDI

2011 yılının başlarıydı Ocak ayı falan Ahmet Mahmut Ünlü cematine seslenirken.''Hakkımda montaj,iftira kasetleri çıkabilir.Şaşırmayın!Bana inanmayanlara hakkımı helal etmiyorum.'' demişti.Bu seslenişten 11 ay sonra Hoca'nın kasedi patladı.
Bu uyarıdan anlıyoruz ki kaset 2011 yılı öncesine ait.Gizlice çekim yapılmış.Cüppeli Hoca'ya göre kaset tamamen montaj.Ben olayın gerçekliğiyle ilgilenmiyorum bu kısımda.Çünkü ortada ne kadar bir görüntü olsa da bu gibi olaylarda gözle görmek gerek aksi taktirde iş iftiraya girer.Neyse olayın doğruluğunu ya da yanlışlığını bırakalım.Asıl konuya dönelim.Hoca bu uyarıya yapmadan önce büyük olasılıkla kaset kendisine gönderilmiş.Hoca da izlemiştir heralde.Kanımca bu kaset karşılığında hocaya bir takım şantajlar yapılmış.Hoca da herşeyi göze bu şantajları kabul etmememiş doğal olarak.Peki kimler neden yapmış bu şantajı?Konuyu takip edenlerin çoğu bilir belki ama ben bilmeyenler için özet geçeceğim.Televizyon ekranlarında dönen bir tartışma vardı Ahmet Mahmut Ünlü ile Harun Yahya müstearını kullanan ADNAN HOCA ile.Aşikar ki Adnan Hoca ima yollu da olsa kendisinin ''MEHDİ'' olduğunu iddia etmekte.Hoca da buna karşı durmakta ve Adnan Hoca'nın Mehdi olmadığını söylemekteydi.Bunun gibi dini konularda devam ediyordu tartışma.İkili arasında sert söylemler geçiyordu zaman zaman.
Ayrıca Cüppeli Hoca bir takım ''cemaat'' yapılanmalarına da karşı bir tutum izliyordu.Sert eleştirilerde bulunuyordu.Katıldığı bazı programlarda hükümete yönelik açıklamalar da yapmıştı.Bu tartışmaları ve eleştirileri toplarsak Hoca birilerini kızdırdı diye düşünüyorum.Kızdırılan kişiler veya bunların bir kısmı Hocadan intikam almak nedeniyle böyle bir komplo hazırladılar.Piyasaya bir kaset sürüldü sonuçta.Görüntülerin Adnan Hoca'nın sempatizanı veya müridi olan biri tarafından sızdırıldığı iddia ediliyor.Cüppeli Hoca katıldığı programlarda defaatle kasedin montaj olduğunu ve ''erkek erkeğe'' de görüntülerin de çıkabileceğini söylemişti..Şu ana kadar böyle görüntüler çıkmadı ortaya.Umarım da çıkmaz.Neyse anlaşılıyor ki Hoca kasedi piyasaya sürenlerin yanına yaptıkları kar kalmasın diye bir takım çete mensuplarıyla görüşmüş.Fakat bu görüşmeler esnasında sert eleştiriler yaptığı ''cemaatin'' devlet içine sızdırılmış elemanlarının (ya da tamamen benim hüsnü kuruntum) takibinde olduğundan habersiz olduğu anlaşılıyor Hocanın.Sonuçta telefon konuşmaları ve görüşmeler teknik takip ile kayıt altına alınıyor ve hoca tutuklanıp devre dışı bırakılıyor.
Şimdi kimse kalkıp da ''sen cüppeliyi mi savunuyorsun?Görüntüler ortada...onlar da mı yalan?'' diye çemkirmesin.Yazımın başında da söylediğim gibi kaset montajdır ya da değildir benim amacım bu kumpası dile getirmekti.

NOT:Yukarıdaki yazının gerçekle hiçbir ilgisi olmayabilir.Tamamen edindiğim izlenimler sonucu oluşturduğum iddiaların kurgulanmasıyla oluşturulmuştur.


İŞTE CÜPPELİ AHMET HOCA'NIN SANSÜRSÜZ PROGRAMINDAKİ AÇIKLAMALARI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder